Heb je nog vragen? Wij hebben het antwoord !

LOCK’O

Veelgestelde vragen

Bekijk onze Veelgestelde vragen – of stel ons je vraag via onderstaand formulier. Je kunt ook contact opnemen met onze Lock’O adviseurs op 0800 16 590.

Opslagruimte en meubelopslag bij Lock’O

Waarom kiezen voor Lock'O?

LOCK’O is de Belgische opslag- en selfstoragespecialist voor particulieren en professionals.
Enkele redenen om voor ons te kiezen:

24/7 toegang: Autonome toegang.
Op locatie open je de poort en toegangsdeuren met je mobiele telefoon.
Lock’O is als een verlengstuk van je huis of bedrijf.
Je kunt er naartoe wanneer je maar wilt.

Gemakkelijk en toegankelijk: je kunt je auto voor de box stoppen!
Je hebt ook toegang tot liften, trolleys, steekwagens, enz.

De meeste van onze sites zijn uitgerust met loskades voor vrachtwagens.

Onze kampeerplaatsen liggen dicht bij hoofdwegen en zijn gemakkelijk bereikbaar.

Aantrekkelijke kosten: we herontwikkelen voormalige industriële terreinen volgens de hoogste veiligheidsnormen.
Dit betekent dat u uw opslagruimte 20-30% goedkoper kunt huren dan onze concurrenten.

Maximale beveiliging: Lock’O sites zijn volledig omheind, met 24-uurs videobewaking, individuele toegangscontrole, inbraakalarm, branddetectie, enz.

De muren van onze opslagruimtes zijn gemaakt van beton in plaats van plaatstaal, zoals bij de meeste opslagbedrijven het geval is.

En dan hebben we het nog niet eens over het feit dat we het grootste aanbod aan ruimtes op de markt hebben, van 1 m² tot 2.000 m² of meer.

Welke afmetingen zijn er beschikbaar bij Lock'O?

LOCK’O beschikt over grote gebouwen waardoor we een ruimte op maat kunnen creëren om aan al uw opslagbehoeften te voldoen.
Ons assortiment opslagunits is het grootste op de markt, met ruimtes variërend van 1 m² tot 2.000 m² of meer:

Self-storage: verschillende formaten van 1 m² tot 50 m² of meer, met een hoogte van ongeveer 3 m.
Deze ruimtes bevinden zich op de begane grond of op de bovenste verdiepingen (toegankelijk met een lift) en zijn ideaal voor particulieren en professionals, ongeacht de huurperiode.
Toegang 7 dagen per week.

Magazijnen: een ruime keuze aan afmetingen van 20 m² tot 2.000 m² of meer, met hoogtes variërend van 3 m tot 6 meter.
Deze ruimtes zijn gelegen op één niveau en direct toegankelijk met de auto of vrachtwagen. Ze zijn ideaal voor professionals, met flexibele huurperiodes vanaf 1 maand.

Onze kantoren: sommige van onze vestigingen beschikken over businesscentra.
De privékantoren variëren van 10 m² tot 150 m² en bieden je alle comfort die je nodig hebt om je bedrijf te runnen (gemeenschappelijke ruimtes, toiletten, internet- en telefoondiensten, enz.)
Klik HIER om de lijst van Lock’O-vestigingen met kantoorruimte te bekijken.

Hoe hoog zijn de opslagruimtes?

Al onze self-storage boxen zijn ongeveer 3 meter hoog.

Onze opslaghallen bieden hoogtes van 4 tot 6 meter of meer.

Worden mijn goederen in goede omstandigheden opgeslagen?

Absoluut, al onze dozen zijn gegarandeerd waterdicht, ongediertebestendig en vorstbestendig.

Hoe kies ik de grootte van mijn opslagruimte?

Je maakt een lijst van de items die je wilt opslaan en neemt contact op met onze adviseurs, die je graag adviseren.

Hoeveel kost een opslagruimte bij Lock'O?

De tarieven van LOCK’O zijn de meest concurrerende op de markt, omdat we industriële terreinen herontwikkelen volgens de huidige normen.
De tarieven variëren per grootte, van 1 m² tot 2.000 m².

We bieden je 1 maand gratis op een selectie van opslagruimtes, dit is een beperkte aanbieding afhankelijk van beschikbaarheid.
Bel ons op 0800 16 590 voor de beste prijs.

Veiligheid bij Lock’O

Wat is het beveiligingsniveau bij Lock'O?

LOCK’O is de Belgische specialist in beveiligde opslag.
Al onze opslaglocaties zijn uitgerust met ideaal geplaatste bewakingscamera’s. Die registreren 24 uur per dag de activiteit in onze gebouwen.
Deze registreren 24 uur per dag de activiteit in onze gebouwen.

Al onze opslagruimtes zijn gebouwd van beton, niet van plaatstaal zoals de meeste opslagbedrijven, waardoor je maximale veiligheid hebt!
Elke klant heeft een toegangscode die kan worden gebruikt om de poort en de ingang van de locatie te openen vanaf zijn mobiele telefoon.
Deze code wordt gebruikt om het terrein van Lock’O te betreden en toegang te krijgen tot het gebied waar de opslagruimte zich bevindt.

Alleen mensen die een opslagruimte in dit gebied hebben, hebben toegang.
Elke klant heeft ook zijn eigen beveiligde sleutel die toegang geeft tot zijn opslagruimte.

Wie heeft toegang tot mijn box?

Aan jou de keuze: je hoeft alleen maar je toegangscode voor de poort en het beveiligde sleutelvakje op de muur van je box in te voeren.

Je legt de sleutel in de kluis en alleen de mensen aan wie je de code hebt gegeven, kunnen de sleutel bemachtigen.
Je kunt de code zelf veranderen wanneer je maar wilt.

Let op: de persoon die het contract heeft ondertekend blijft aansprakelijk in geval van beschadiging van de gebouwen of schade aan andermans bezittingen.

Is het gemakkelijk om van doos te wisselen?

Geen probleem! Als uw behoeften veranderen, kunt u altijd verhuizen naar een andere geschikte ruimte.
Vraag het gewoon aan uw LOCK’O site manager.

Toegang en openingstijden

Hoe krijg ik toegang tot mijn opslagruimte?

Wanneer u uw box in ontvangst neemt, krijgt u van de LOCK’O site manager een persoonlijke toegangscode.

Deze code identificeert je bij het betreden van het gebouw in het gebied waar je opslagruimte zich bevindt.
Je ontvangt ook een beveiligde sleutel om toegang te krijgen tot je opslagruimte.

Wat zijn de openingstijden van Lock'O?

Als klant heb je 24 uur per dag, 7 dagen per week gratis toegang tot je opslagruimte of kantoor.

Hoe laad ik mijn spullen in/uit een cabine?

Alle LOCK’O opslaglocaties hebben parkeerplaatsen waar je direct op het terrein, voor de unit of in de buurt kunt parkeren.

Op de meeste van onze locaties kun je ook met je auto of vrachtwagen tot aan je box rijden om het in- en uitladen te vergemakkelijken.

De meeste locaties zijn uitgerust met gedeelde losplaatsen of individuele losplaatsen voor bepaalde grote magazijnen.
Er zijn ook parkeerplaatsen voorzien voor grote verhuiswagens.

Voor opslagunits die zich op de bovenste verdiepingen bevinden, kun je liften, trolleys, steekwagens en op sommige locaties zelfs liften gebruiken.

Welke verwerkingsapparatuur is verkrijgbaar bij Lock'O?

Al onze opslaglocaties zijn uitgerust met trolleys en palletwagens die je gratis kunt gebruiken om het laden en lossen te vergemakkelijken.

Sommige locaties hebben vorkheftrucks of laadperrons.
De toegangsgangen in onze gebouwen zijn breed, met praktische laadperrons.

Reservering, contract en betaling

Hoe reserveer ik opslagruimte of kantoorruimte?

Je kunt op 2 verschillende manieren boeken, gratis en zonder verplichtingen:

Bel onze gratis adviseurs op 0800 16 590.
Samen kiezen jullie de ruimte die bij jullie past, telefonisch of door een afspraak te maken om langs te komen.
Vul het reserveringsformulier in door HIER te klikken.
Onze adviseurs nemen zo snel mogelijk contact met je op om samen de beste oplossing uit te werken.
Online of telefonisch reserveren garandeert dat de opslagruimte die je hebt gekozen beschikbaar is tegen het geadverteerde tarief.

Hoe wijzig ik mijn Lock'O reservering?

Je kunt altijd het type of de grootte van de opslagruimte wijzigen.
Je kunt je reservering ook gratis annuleren. Bel gewoon 0800 16 590.
Een van onze opslagspecialisten helpt je graag verder.

Kan ik een reservering voor een opslagruimte annuleren?

Ja, want boeken is gratis en vrijblijvend.
Je kunt je boeking op elk moment kosteloos annuleren. Bel gewoon 0800 16 590.
Een van onze adviseurs helpt je graag verder.

Ondertekening van een contract voor het gebruik van de Lock’O ruimte

Welke documenten moet ik overleggen om een locker bij Lock'O te huren?

Opslagruimte voor particulieren: geldig identiteitsbewijs (identiteitskaart, paspoort of rijbewijs).

Professionele opslagruimte: bewijs van bedrijfslidmaatschap (bijv. visitekaartje) en geldig identiteitsbewijs.

Hoeveel bedraagt de garantie voor het huren van een locker bij Lock'O?

Er wordt een borg van 2 maanden gevraagd.
De borg wordt binnen 3 weken na afloop van het contract terugbetaald.

Is er een maximale huurperiode voor self-storage?

Nee. LOCK’O hanteert geen maximale huurperiode.
Je kunt een opslagruimte, magazijn of kantoorruimte op maandbasis huren.

Welke betaalmethoden accepteert Lock'O?

LOCK’O accepteert bankoverschrijvingen, contant geld, bankpassen en creditcards (Mastercard en Visa).
Voor je gemoedsrust raden we je aan te kiezen voor betaling via automatische incasso – snel en gemakkelijk.

Zijn er inschrijfkosten bij Lock'O?

Nee, LOCK’O rekent geen openingskosten!

Zijn er extra kosten verbonden aan het huren van een meubelopslagplaats?

Verzekering voor self-storage: voor je eigen bestwil moeten de goederen die je bij LOCK’O opslaat verzekerd zijn.

Om de inhoud van je opslagruimte te verzekeren, moet je het adres van de Lock’O-locatie waar je spullen worden opgeslagen doorgeven aan je verzekeringsmaatschappij, zodat ze kunnen worden gedekt tegen waterschade, brand en diefstal.

Is er btw verschuldigd over het huren van een Lock'O opslagruimte?

Ja, de vermelde prijs voor je opslagruimte is inclusief btw.

Een self-storage contract opzeggen

Is er een opzegtermijn voor het beëindigen van de huur van een self-storage opslagruimte?

Ja, je moet een opzegtermijn van twee weken in acht nemen als je je contract met LOCK’O wilt beëindigen.

Hoe zeg ik een huurcontract voor self-storage op?

U dient ons schriftelijk op de hoogte te stellen (per e-mail, post, fax of op uw LOCK’O opslaglocatie).

Dateer deze kennisgeving en vermeld duidelijk je naam en het nummer van je opslagruimte.
Let op: je opzegging moet ons ten minste twee weken voor de ingangsdatum van je vertrek bereiken.

Zijn de goederen die bij Lock'O worden opgeslagen verzekerd?

De goederen die je opslaat moeten gedekt zijn door een verzekering.
Geef het adres van de Lock’O-locatie waar je goederen worden opgeslagen door aan je verzekeringsmaatschappij, zodat ze gedekt zijn tegen waterschade, brand en diefstal.

Hoe verzeker ik items in self-storage?

Goederen die worden opgeslagen in een self-storage unit moeten verzekerd zijn:

We raden je aan om je bestaande verzekeringspolis over te dragen door je bedrijf op de hoogte te stellen van het nieuwe opslagadres bij Lock’O of een verzekering af te sluiten bij je verzekeringsmaatschappij als deze nog niet gedekt is.

Hoeveel kost een self-storage verzekering?

Het exacte bedrag hangt af van de verzekerde waarde van de goederen die in je opslagruimte zijn opgeslagen.
Neem contact op met je verzekeringsmaatschappij, die je de nodige informatie kan geven.

Vragen over het huren van professionele opslagruimte of een kantoor

Wat moet ik doen om een opslagruimte of kantoor te huren bij Lock'O?

Neem telefonisch, per e-mail of gratis via 0800 16 590contact op met de Lock’O locatiemanager van je keuze.
Maak een afspraak op de gekozen locatie met de benodigde documenten (geldig identiteitsbewijs, bewijs van bedrijfslidmaatschap, volledige factuurgegevens).

Welke documenten moet ik aanleveren als ik een professionele opslagruimte wil?

We hebben de volgende documenten nodig:



Bewijs van bedrijfslidmaatschap (bijv. visitekaartje) en geldig identiteitsbewijs Volledige factuurgegevens Bankgegevens voor het instellen van automatische incasso’s

Hoe kies je de opslagruimte die je nodig hebt?

Neem contact op met de LOCK’O site manager van je keuze of bel gratis 0800 16 590.

Hebben leveranciers toegang tot de opslagruimte van mijn bedrijf?

De keuze is aan u.
U kunt uw leveranciers toegang geven tot de opslagruimte die u bij LOCK’O huurt.

Dit betekent dat je nergens heen hoeft voor elke levering.
Het enige wat je hoeft te doen is je GSM-toegangscode voor de poort en het beveiligde sleutelkastje op de muur van je box in te voeren.

<>p” Je plaatst de sleutel veilig in het kastje en alleen mensen aan wie je de code hebt gegeven, kunnen de sleutel bemachtigen.
Je kunt de code zelf veranderen wanneer je maar wilt.

Wat is de minimale huurperiode bij Lock'O?

Bij LOCK’O kun je een opslagruimte huren voor minimaal één maand.
Zodra het contract is getekend, kun je beginnen met het opslaan van je spullen.

Is er een opzegtermijn aan het einde van het contract?

Ja, in alle gevallen moet u een opzegtermijn van twee weken in acht nemen als u uw contract met LOCK’O wilt beëindigen.
Voor grote, speciaal ingerichte magazijnen kunnen speciale voorwaarden gelden.

Hoe annuleer ik een Lock'O-contract?

U moet ons ten minste 15 dagen van tevoren schriftelijk op de hoogte stellen (per e-mail, post, fax of op uw LOCK’O opslaglocatie).

Als uw huurcontract voor kantoren of magazijnen onderworpen is aan speciale voorwaarden, raadpleeg dan de voorwaarden van dit specifieke contract.

Hoe factureert Lock'O de levering van opslagruimte?

Afhankelijk van het contract kun je ervoor kiezen om je rekeningen maandelijks of jaarlijks via automatische incasso te betalen.

Hoeveel bedraagt de garantie?

Lock’O vraagt een borg ter waarde van 2 maanden honorarium.
Deze wordt binnen 3 weken na afloop van het contract geretourneerd.

Is de levering van een opslagruimte of kantoor onderworpen aan btw?

Ja, tegen 21%, aangezien dit een dienstverlening is.

Stel ons uw vraag

Wat uw verzoek ook mag zijn, LOCK’O heeft de oplossing

Opslagruimtes, Opslagplaatsen, Verhuur van kantoren op maat